هر کدام از ما چیزی را از دست میدهیم که برایمان عزیز است؛فرصتهای ازدسترفته،امکانات ازدسترفته،احساساتی که هرگز نمیتوانیم برشان گردانیم...این بخشی از آن چیزیست که به آن میگویند زنده بودن!u200d...